Fylkesmesse Ungt Entreprenørskap

Fylkesmesse Ungt Entreprenørskap

Noe av det siste vi var med på før alt ble annerledes, var Ungt Entreprenørskaps fylkesmesse for 106 ungdomsbedrifter i Vestfold og Telemark. Det ble delt ut priser i 8 kategorier, og LO eide prisen for beste salgs- og servicebedrift. Selv i disse spesielle tider blir man optimistisk av å oppleve fremtidens verdiskapere på en slik fylkesmesse.

Sist oppdatert:

Vår egen Ole-Henrik delte ut prisen for beste salgs- og servicebedrift, og han hadde fått med seg beskjeden om å hilse på andre måter enn ved håndtrykk.

Vinnerne ble Hjertevask UB fra Thor Heyerdahl videregående skole og Nobody left behind UB fra Porsgrunn videregående skole

Ole-Henrik deler ut pris

LO var sterkt tilstede - Ole-Henrik og Harald var dommere, og Irene og Ivar var tilstede med yrkesopplæringsnemnda.

LOgjengen på fylkesmesse

Også Arnfinn, lederen av LOs ungdomsutvalg stilte som jurymedlem.

Arnfinn på messe

Det er også flott at Truls og Mette som ledere for henholdsvis hovedutvalget for næring og reiseliv og hovedutvalget for utdanning var tilstede. De ble passet på av Geir som er elev- og lærlingombud.

Truls og Mette og Geir

Vi i LO heier på Ungt Entreprenørskap og anbefaler våre medlemmer og tillitsvalgte til å melde seg som jurymedlemmer til UEs ulike arrangementer i hele fylket.