Informasjon fra LO Trøndelag om korona-viruset

Informasjon fra LO Trøndelag om korona-viruset

LO Trøndelag holder kontoret stengt inntil videre for å bidra til å begrense smitteomfanget av korona-viruset.

Sist oppdatert:

Helse og sikkerhet har alltid vår høyeste prioritet både innenfor og utenfor LO. Derfor har våre ansatte fått pålagt hjemmekontor. Vi er tilgjengelig på telefon. For generelle henvendelser: 23 06 10 00.

Videre avlyser vi alle møter og arrangement der vi møter hverandre fysisk. Vi vil heller ikke delta på andres arrangement. Dette gjelder i første omgang fram til 1. juni.

Flere lokalorganisasjoner har tatt kontakt vedrørende gjennomføring av årsmøte. Vi anbefaler å følge samme praksis som regionkontoret. Det foreligger vedtak fra LOs sekretariat om at vedtektene for LOs lokalorganisasjoner er midlertidig endret ift. tidspunkt for årsmøter (dispensjon fra vedtektene som sier at årsmøte skal avholdes innen utgangen av april); sittende styrer prolongeres og kan vedta budsjett for 2020. LOs lokalorganisasjoner oppfordres til å avholde jevnlige videomøter med styret og forbundene forøvrig i sitt område.

Ta kontakt  med regionleder Kristian Tangen tlf. telefon 911 39 707 om det er spørsmål!