La deg inspirere med LOfavør!

La deg inspirere med LOfavør!

Fortsatt ledige plasser! Meld dere på! LOfavør komiteen i Trøndelag vil i første halvdel av mai avholde ett inspirasjonskurs og ett møte med førstelinjetjenesten i forbunda om LOfavør medlemsfordeler. Tips og råd om hvordan bruke disse i vervearbeidet, nyheter og endringer i fordeler og vilkår er mye av innholdet i disse arrangementene.

Sist oppdatert:

Torsdag 9. mai er det inspirasjonskurs for tillitsvalgte som vil vite mer om hvordan bruke LOfavør i rekruttering og medlemsbevaring – sted Quality Airport Hotel, Stjørdal kl. 09.00-17.00. Vi får besøk av gode inspiratorer fra LOfavør administrasjonen sentralt, som vil gi tips og råd om hvordan bruke fordelene i kontakt med medlemmer og potensielle nye medlemmer. Påmelding gjøres på e-post til trondelag@lo.no innen 2. mai, med opplysning om navn, forbund og e-post.

Tirsdag 14. mai blir det en samling for førstelinjetjenesten i forbunda – med samme inspirerende innledere fra LOfavør administrasjonen som på inspirasjonskurset. De vil ta for seg nyheter og endringer i fordelskonseptet, samt at det blir noe tid til spørsmål og svar. Ser ikke bort fra at en og annen diskusjon også kan forekomme i kjølvannet av dette. Dette foregår på Scandic Hell Hotell, Stjørdal fra kl. 10.00-15.00 Påmelding til møte med førstelinjetjenesten skjer til trondelag@lo.no innen 7. mai med opplysning om navn, forbund, tillitsverv/rolle og e-postadresse.

NB! Husk å oppgi hvilket arrangement det meldes på fra den enkelte.

Begrenset antall plasser, så her gjelder førstemann-til-mølla-prinsippet!

Velkommen på kurs!