Husker du fjorårets Elvespretten?

Husker du fjorårets Elvespretten?

Strålende sol og en folkefest uten like i Steinkjer sentrum! Årets Elvespretten blir arrangert 30. mai i Steinkjer sentrum, og er et aktivt og gratis familiearrangement som alle kan delta på.

Sist oppdatert:

Her blir det liv og røre i byen med mange aktiviteter fra ulike idrettslag, i en aktivitetsløype rundt områdene langs elva. Musikk fra GRAS på den store scenen på torget, og til og med verdens beste skihoppere kommer med blant annet Andreas Stjernen. De har med seg en hel hoppbakke! Arrangementet har åpning på torget kl 12.00. Man kan gå aktivitetsløypa mellom kl. 12.00 og 14.00. Detaljert program kommer. Medaljer til barna, hoppeslott, matsalg og masse artig aktivitet fra idrettslag, som barn og voksne får prøve. Vi håper at så mange som mulig vil lage liv i byen denne dag!

Aktivitetsløypa er 2,4 km. lang og går fra torget om Rismelen, over Håkkadalsbrua, Holmen og videre til Bystanda, over Sneppenbrua og til torget igjen. Løypa er framkommelig med barnevogn og rullestol.

LOs distriktskontor i Trøndelag, Sparebank1 SMN og Bedriftsidretten i Nord-Trøndelag er arrangører, og vi takker Steinkjer kommune og Trøndelag fylkeskommune som gjør dette mulig!