Har du sikret deg rabatterte billetter til Pstereo 2019?

Har du sikret deg rabatterte billetter til Pstereo 2019?

LO er stolte samarbeidspartnere med Pstereo og har gleden av å tilby deg som medlem i et LO-forbund rabatterte festivalbilletter.

Sist oppdatert:

Som en del av samarbeidet mellom LO og Pstereo har vi gleden av å tilby medlemsrabatt på Pstereo-billetter. Det er begrenset antall, og "først til mølla" som gjelder.

Pstereo er blant Midt-Norges største musikkfestivaler som arrangeres på parkområdet Marinen i Trondheim. Festivalområdet er noe av det som gjør Pstereo unik. Marinen ved Nidelva er en av byens mest populære parker, med fantastisk utsikt til både Nidarosdomen, Festningen og universitetets hovedbygning. I 2019 arrangeres festivalen tre dager til ende, 15. - 17. august.

Festivalen har siden oppstarten i 2007 fått en stadig større plass i hjertet til både trøndere og tilstrømmende publikummere, mye på grunn av Pstereos overordnede mål om å alltid tilfredsstille deg som musikkglad festivalgjenger. Målet har vært å booke svære navn, ukjente artister på randen av gjennombrudd, bandene du ikke visste at du likte – og alt imellom. Alt spredt utover Trondheims desidert beste location, og i klubblokaler byen over når lysene slukkes på Marinen. Kan du komme på en bedre måte å markere de siste sommerdagene?

LO vil være tilstede under festivalen med egen lounge!

Bestill rabaterte LO-billetter på din LOfavør app! Har du ikke lastet ned appen? Ta fram mobilen, gå på App store eller Google play, skriv inn LOfavør. Alle som bor i Trøndelag og som er pålogget med medlemsnummer vil du få tilgang til de meget prisgunstige billettene.

Les mer om festivalen her!