Bli med på LOs sommerpatrulje 2019

Bli med på LOs sommerpatrulje 2019

I sommer skal LOs sommerpatrulje for 34. året på rad oppsøke ungdom i arbeidslivet. Vi jobber for et godt og trygt arbeidsliv for alle ansatte!

Sist oppdatert:

51 personer er nå påmeldt til LOs sommerpatrulje - men vi trenger fortsatt flere!

Tenker du å melde deg på sommerpatruljen? Uansett hvor du bor i Trøndelag kan du være med. Vårt mål er å besøke flest mulig over hele fylket. I fjor besøkte vi godt over 1000 unge arbeidstakere, i Trøndelag. Som deltaker på sommerpatruljen får du muligheten til å treffe andre unge fagorganiserte, lære mer om fagbevegelsen og arbeidslivet, og - ikke minst - ha det gøy!

Husk at du må melde deg på sommerpatruljen. Helst i god tid.

Meld deg på her!

Vi avholder kurs i sommerpatrulje den 22. og 23. juni, obligatorisk for alle nye deltakere. På Quality Airport Hotel, Stjørdal. På kurset vil vi få god innføring i hvordan man skal gjennomføre sommerpatruljen. Samt møte mange nye som skal delta på patruljen!

I år avholdes sommerpatruljen i uke 26 og uke 27. Fra den 24. juni til den 5. juli. Og vi vil ha oppsummering og avslutningsfest på kvelden den 5. juli.

Forbundene dekker reise, diett og eventuell tapt arbeidsfortjeneste for deltakere. Ta kontakt dersom du trenger hjelp til å kontakte riktig person i ditt fagforbund.

Har du spørsmål? Da kan du kontakte faglig ungdomssekretær Amund Losen Moholdt på epost: amund.moholdt@lo.no eller telefon: 922 12 389.