Tur til Stortinget for kvinner som er LO-medlemmer

Tur til Stortinget for kvinner som er LO-medlemmer

Onsdag 16. oktober 2019 arrangeres det tur til Stortinget for KVINNER som er LO-medlemmer.

Fagforbundet Østfold, LOs Familie- og likestillingspolitisk utvalg i Østfold og Kvinnenettverket i Østfold Arbeiderparti inviterer kvinner til et besøk på Stortinget. Vi møter stortingsrepresentanter fra Østfold, som vil vise oss rundt på Stortinget. Vi jobber med å få til et møte med en kvinnepolitisk talsperson.

Målgruppa er kvinner generelt, men vi håper mange minoritetskvinner ønsker å være med på denne turen.

Det settes opp buss fra Halden kl. 12.00.(Kollektivt. v/Jernbanen) Den stopper deretter i Sarpsborg kl.12.30 (Quality E6 Nord) og i Moss kl. 13.00 (Mosseporten Kjøpesenter) og kjører direkte inn til Stortinget.

Hver enkelt betaler kr. 50.-
Vann og frukt på bussen inn til Oslo

Bussen har ca. 50 seter. Påmelding i rekkefølge. Dersom det skulle være nødvendig, forbeholder vi oss retten til å prioritere slik at det blir plass til folk fra hele fylket.
Påmeldingen er bindende. Hvis mange melder seg på, vil vi lage en venteliste, slik at vi kan fylle opp ledige plasser.

Påmelding med fullt navn og tlf.nr (pga sikkerheten i Stortinget)
sendes til : vegard.finnes@lo.no innen 5. oktober
Påmeldte vil få en tilbakemelding med betalingsinfo.

Vi håper at nettopp DU har lyst til å bli med på en spennende tur til Norges Nasjonalforsamling – Stortinget!

For eventuelle spørsmål, kontakt følgende:
Siv Kandola Olsen – mobil 918 72 640
Aase Furali – mobil: 905 37 385