Sammen gir vi trygghet til hverandre

Sammen gir vi trygghet til hverandre

Med forsikringer fra LOfavør gir du ekstra trygghet til det som er viktig for deg. Men forsikring er fint for flere enn deg. For når mange mennesker bidrar med litt til potten, har vi det som trengs når uhellet er ute for noen av oss. En dag er det kanskje du som trenger hjelp, en annen dag er det noen andre. Sammen gir vi trygghet til hverandre.

Du har allerede LOfavør Innboforsikring i ditt medlemskap. Hvilke andre forsikringer som er inkludert i tillegg, varierer fra forbund til forbund. Ved å gå inn på www.lofavor.no og logge deg inn på Min side eller i LOfavør-appen, får du rask oversikt over hvilke forsikringer du har.

Bytt til forsikring gjennom LOfavør

Med over 900 000 medlemmer i ryggen, har vi fremforhandlet ett komplett forsikringstilbud som gir deg mange fordeler.

Vi har valgt SpareBank 1 som samarbeidspartner. De er kåret til best i test både før og etter skade av Norsk Kundebarometer og EPSI. Det viser at de er en erfaren aktør som gir rask og god hjelp til medlemmene våre. Vi anbefaler at du snakker med en rådgiver i SpareBank 1, så du er trygg på at du har de dekningene du trenger.

Les mer om alle forsikringene HER