Refleksens dag - 17. oktober 2019

Refleksens dag - 17. oktober 2019

LO er opptatt av trygghet både på jobb og i privatlivet. Derfor ønsker LOfavør i Østfold å markere refleksens dag torsdag 17. oktober. Dette er en fin mulighet og ikke minst viktig dag for å bidra til å bevisstgjøre medlemmene om viktigheten av å bruke refleks. Nå har dere mulighet til å gjøre hverdagen tryggere ved å gi en refleks til noen dere bryr dere om – og bruke en refleks selv.

Sist oppdatert:

LO er opptatt av trygghet både på jobb og i privatlivet.
Derfor ønsker LOfavør i Østfold å markere refleksens dag torsdag 17. oktober.

Hva kan dere gjøre?
Det enkle er ofte det beste!

Hva med å sette en kurv med reflekser sammen med en plakat og markere refleksen dag i møterom/kantine/garderobe osv?
Vi har reflekser som kan klistres/henges på jakker og vesker. I tillegg sender vi gjerne med flyers som kan deles ut eller henges opp.

Bestilling av reflekser og flyers kan gjøres til Ida Marie Olsen på tlf. 468 25 197 eller til e-post ida.marie.olsen@lo.no