Bli med på LOs valgpatrulje!

Bli med på LOs valgpatrulje!

LO fellesskapet i Østfold arrangerer valgpatrulje i uke 35 og 36. Vi skal være rundt i hele Østfold, arrangere portaksjoner, frokostmøter, stands, seminarer og debatter. Bli med du også!

Sist oppdatert:

LO fellesskapet med forbundene, LO lokalt og fagforeningene vil de to siste ukene i valgkampen mobelisere for å få folk til å bruke stemmeretten, samt sette medlemmenes viktigste saker på dagsorden. LO lokalt vil arrangere felles frokost fra kl. 08.30 – 09.30. I forkant og etterkant arrangeres portaksjoner, kollektivaksjoner, arbeidsplassbesøk og stands. Vi har også med oss materiell og muffins, samt campingvogn, popcornmaskin, lykkehjul mm.

Den første uka (uke 35) arrangeres også gratis seminarer for seniorer og tillitsvalgte med bl.a. teaterstykket "100 år siden 8 timersdagen" og innlegg av tidligere LO leder Yngve Hågensen.

Valgpatrulje med frokost kl. 08.30 – 09.30 og seminarer kl. 11.00 – 13.30 arrangeres følgende dager og steder i uke 35:

Dato: Sted: Frokost på: Seminar på:
Mandag 26/8
Moss
LO kontoret Arena
Tirsdag 27/8 Indre Østfold Folkets Hus Askim Folkets Hus Askim
Onsdag 28/8 Halden Saugbrugs Fredrikshald Teater
Torsdag 29/8 Sarpsborg Fellesforbundets DK Gleng Huset
Fredag 30/8 Fredrikstad LO kontoret City Scene

Uke 36 arrangeres valgpatrulje med frokost på samme dager og steder, men Sarpsborg og Fredrikstad bytter dag.

Ønsker dere bistand, deltagelse, materiell eller har spørsmål så er det bare å ta kontakt med Vegard Finnes tlf: 94175103, e-post: vegard.finnes@lo.no

Meld deg på valgpatruljen HER

Les mer om gratis seminar for seniorer og tillitsvalgte her.