LOs Sommerpatrulje 2019

LOs Sommerpatrulje 2019

I sommer skal LOs sommerpatrulje for 34 året på rad oppsøke ungdom i arbeidslivet. Vi jobber for et godt og trygt arbeidsliv for alle ansatte!

Tenker du å melde deg på sommerpatruljen? Uansett hvor du bor i Østfold kan du være med. Vårt mål er å besøke flest mulig over hele fylket. I fjor besøkte vi godt over 700 unge arbeidstakere, i Østfold. Som deltaker på sommerpatruljen får du muligheten til å treffe andre unge fagorganiserte, lære mer om fagbevegelsen og arbeidslivet, og - ikke minst - ha det gøy!

Husk at du må melde deg på sommerpatruljen og helst i god tid.

Vi gjennomfører kurs for sommerpatrulje den 12. og 13. juni, obligatorisk for alle nye deltakere. Samt et kurs for lokalt mannskap den 20. juni. På kurset vil du få god innføring i hvordan man skal gjennomføre sommerpatruljen, samt møte mange nye som skal delta på patruljen!

Forbundene dekker reise, diett og eventuell tapt arbeidsfortjeneste for deltakere. Ta kontakt dersom du trenger hjelp til å kontakte riktig person i ditt fagforbund.

Har du spørsmål?
Ta kontakt med LO Østfolds faglige ungdomssekretær, Vegard Finnes:
E-post: vegard.finnes@lo.no
Telefon: 941 75 103

Påmeldingsfristen for fast mannskap er 6. mai og frist for lokalt mannskap er 27. mai.
Meld deg på via link HER