LOfavør kurs 6. og 7. juni

Invitasjon til LOfavør kurs 6. og 7. juni

LOs distriktskontor i samarbeid med Sparebank1 Østfold Akershus inviterer til gratis kurs og opplæring i LOfavør medlemsfordeler.

Sist oppdatert:

Nå har du sjansen til å forbedre kunnskapen din om de ulike medlemsfordeler som ligger i LOfavør konseptet. Kurset passer for tillitsvalgte, styremedlemmer og medlemmer som vil å øke egen kjennskap og kunnskap om LOfavør medlemsfordeler. Målet med kurset er at du etter endt kurs skal ha fått den tryggheten slik at du kan være en bidragsyter til å kunne videreformidle kunnskapen du har tilegnet deg videre til fagforeningens styre og medlemmer.
Kurser starter den 6. juni kl. 09.00, og vi beregner å avslutte med lunsj den 7. juni.

I 2019 er det Tillitsvalgtes år. Av den grunn har vi lyst til å gjøre litt ekstra stas på den tillitsvalgte, og inviterer til en 1700-talls aften på Fredriksten Festing.

Vi dekker kurs, overnatting og servering av mat under kurset. Men evt. tap av arbeidsfortjeneste må dekkes/søkes av den enkeltes fagforening eller arbeidsgiver.

Er det spørsmål så kontakt Tone Karina Ingesen på telefon, 90503024 eller send en epost til tone.ingesen@lo.no

Tid: 6. og 7. juni 2019

Sted: Thon Hotell i Halden