LOfavør appen får nytt utseende!

LOfavør appen får nytt utseende!

I juni får LOfavør – appen en ansiktsløftning. Nytt design er utarbeidet på bakgrunn av hvordan medlemmene navigerer i appen i dag. Appen ble lansert i 2015 og mye har skjedd siden da. Vi ser det derfor som nødvendig og ønskelig å freshe opp. Funksjonaliteten vil være den samme.

Dette er nytt

Menyen vil i nytt design ligge i bunn slik vi er vant til i f. eks. Facebook – appen.
Startsiden vil gi en tydeligere oversikt over medlemskapet som helhet. Du vil først få se hvilket forbund du tilhører, ditt medlemsnummer, samt dine kollektive medlemsfordeler. På samme side kan du få tilgang til fordeler som ikke er tatt i bruk enda. Disse vil i nytt design fremkomme som en liste slik at du scroller deg nedover i stedet for å bla deg i gjennom side for side slik du gjør i dag. Du kan navigere deg tilbake til denne siden ved å trykke på fanen Fordeler.

Under fanen Kort, finner du ditt medlemskort. Her ligger også reiseforsikringsbevis for de som har LOfavør Reiseforsikring.

Under fanen Forbund finner du fortsatt kontaktinformasjon til ditt forbund.

Fanen Nytt (det som i dag heter Aktuelt) vil i nytt design være en nyhetsfeed slik som vi er vant med fra Facebook. Her vil du kunne lese om nyheter og aktuelle temaer som følger LOfavørs aktivitetsplan. Her vil du også se dine meldinger i nytt design.

Under fanen som heter Mer vil du kunne gjøre endringer i din profil og dine samtykker iht. GDPR. Her finner du også link til appen – Husk hva du har.