LO-cruise

LO-cruise

Vi ønsker å gjenta fjorårets suksess og vil med dette invitere LO medlemmer og tillitsvalgte til å bli med på LO Cruise 7. mai 2019.

Sist oppdatert:

Alle tillitsvalgte og medlemmer i LOs forbund inviteres til gratis LO Cruise inklusiv buffet med drikke. Fjorårets konferansier og underholder, Bernt Torp, er også med oss i år. Programmet er ikke ferdig utarbeidet, men vi kan love dere et innholdsrikt og interessant program med blant annet foredrag fra Hilde Skovdahl (Charter-Hilde) og minikonsert med Odd Rene Andersen.  Det vil også bli arrangert stand om bord med rebusquiz.

LO Cruise arrangeres på Color Viking, Strømstad - Sandefjord t/r, tirsdag 7. mai fra kl. 13.00 - 19.30. Avgang fra Color Lines terminal i Strømstad (oppmøte senest kl. 12.30) ankomst (tilbake i Strømstad) kl. 19.30.
Vi har reservert plass til 250 stykk og det er førstemann til mølla for å få plass. Fortløpende program og informasjon vil bli lagt ut på vår hjemmeside og sosiale medier. Arbeidstap må dekkes av den enkeltes fagforening.

Meld deg på HER!