Allsang på grensen har blitt en medlemsfordel

Allsang på grensen har blitt en medlemsfordel

Hvert år kommer omlag 25.000 - 30.000 publikummere fra hele landet til Halden for å være med på Allsang på Grensen. Gjennom LOfavør får du nå rabatterte billetter på arrangementene. Noen av artistene som kommer er Katharina & the Waves, Jan Eggum, KEiiNO, Haddaway, Bettan, Henning Kvitnes og Da Buzz.

Nok en gang skal norske og internasjonale artister som Alexander Rybak, Hanne Sørvåg, Henning Kvitnes, Freddy kalas, Lind+Nilsen+Fuentes og Holm samt Eva Weel Skram dra i gang allsangstemning.
Oversikt over artister på de aktuelle datoene finner du på LOfavørs hjemmeside. Der kan du også bestille billetter.

Bruk følgende rabattkoder ved bestilling

LOFO = LOfavør ordinær
Priser voksne kr 160,- til 220,- (ordinærpris kr 195,- til 300,-)

LOFB = LOfavør Barn