Treff oss på "Allsang på grensen"

Treff oss på "Allsang på grensen"

Hvert år kommer omlag 25.000 - 30.000 publikummere fra hele landet til Halden for å være med på Allsang på Grensen. Gjennom LOfavør får du nå rabatterte billetter på arrangementene. Noen av artistene som kommer er Katharina & the Waves, Jan Eggum, KEiiNO, Haddaway, Bettan, Henning Kvitnes og Da Buzz.

Sist oppdatert:

Nok en gang skal norske og internasjonale artister som Alexander Rybak, Hanne Sørvåg, Henning Kvitnes, Freddy kalas, Lind+Nilsen+Fuentes og Holm samt Eva Weel Skram dra i gang allsangstemning.
Oversikt over artister på de aktuelle datoene finner du på LOfavørs hjemmeside. Der kan du også bestille billetter.

Gjennom alle innspillingene vil LO og LOfavør være representert på stand.
Vi kommer til å ha et telt på festningen før du kommer til selve scenen og publikumsplassene.
Her vil vi stå med informasjon og diverse profileringsartikler, så kom gjerne innom å slå av en prat eller få svar på eventueolle spørsmpål du skulle ha.