Ukens tillitsvalgt

Fritidsinteresser: Fotball, Familie og Poker

Arbeidsplass: Vard Brattvåg

Tillitsverv: Klubbleder

Har du noen tanker om det å være tillitsvalgt generelt?

Det er først og fremst en ære å bli valgt til tillitsverv. Det å ha så mange som har tillit til at nettopp eg skal snakke deira sak, gir ein god følelse. Det er ei viktig oppgåve, som eg meiner ein må ta på høgaste alvor om ein blir valgt.

Hvordan er det hos dere akkurat nå?

Her er det full fart, med ca 500 personer innenfor portene. Ellers går det bra med tanke på smittevern og bekjemping av covid-19. Vard har gjort, og gjer framleis ein framifrå jobb med tanke på testing av personell som skal inn å arbeide på verftet,og med smittevern skjenerelt, i denne vanskelege perioden.

Har du tips til positive aktiviteter i denne situasjonen?

Trur det er forferdeleg viktig å halde seg i fysisk aktivitet i denne pandemi situasjonen som vi no er inne i. Å gå en tur i skogen, aleine eller med en av dine venner/nærkontakter gjer nok underverker både for fysisk og psykisk helse.

Er det noen du vil gi en spesiell takk/honnør til i disse tider?

Takk alle som står på i denne felles dugnaden det er å komme igjennom en slik pandemi.

Honør til Vard, som har tatt denne situasjonen på største alvor, og sikrer at vi som arbeider her fortsatt har en jobb å gå til. Om vi hadde fått et større utbrudd på en av Vards lokasjoner,kunne det fort ha endt men at vi alle blei permiterte.