LOs sommerpatrulje 2021

Meld deg på LOs Sommerpatrulje

I perioden 5.-13.juli 2021 arrangeres LOs sommerpatrulje i Møre og Romsdal for 36. året på rad.

Viktigheten av LOs sommerpatrulje viste seg i fjor da patruljen oppdaget en økning brudd på arbeidsmiljøloven, noe som ikke har skjedd på flere år. Mange unge er arbeidsledige, og konkurransen om sommerjobbene er tøffere enn på mange år. Det gjør at flere unge presses til å godta vilkår de ellers ikke hadde godtatt. Derfor trenger vi at du blir med oss for å passe på at alt er som det skal være.

Ved å delta på LOs sommerpatrulje vil du bli kjent med mange andre ungdommer som er medlem i et LO-forbund, du vil lære mye om spillereglene i arbeidslivet, og du får være med i et viktig arbeid som bidrar til et trygt og godt arbeidsliv for ungdommer i Norge.

Grunnet Covid-19 vil LOs sommerpatrulje gjennomføres med smitteverntiltak tilpasset situasjonen landet er i når patruljen skal gjennomføres. Patruljen kan derfor i ytterste konsekvens bli gjennomført som en ringepatrulje hvis smittetrykket tilsier at dette er nødvendig.

LOs sommerpatrulje krever ingen forkunnskaper for å delta og LO vil gi deg nødvendig kunnskap gjennom kurs i forkant av patruljen.

Kurset avholdes 24.-25.juni

Ønsker du å delta på sommerpatruljen?

Meld deg på her

Har du spørsmål rundt årest sommerpatrulje kan du kontakte vår faglige ungdomssekretær

Iselin Blakkestad

iselin.blakkestad@lo.no