God jul

Ansatte ved LOs regionkontor i Møre og Romsdal

God jul fra regionkontoret

LOs regionkontor ønsker alle medlemmer og samarbeidspartnere en riktig god jul!

Vi nærmer oss avslutningen på et begivenhetsrikt 2022, som startet med covid restriksjoner, men som etter hvert har blitt et år med mye aktivitet. Etter et par år med pandemi og stort sett digital deltagelse er det godt at vi endelig kunne treffes og avholde fysiske arrangement igjen, og ikke minst få gjennomført de planene som var lagt. Gode fagligpolitiske diskusjoner er aller best når vi er samlet i samme rom, selv om de digitale flatene har vært veldig viktige under pandemien.

Vi fikk også avholdt LO kongressen før sommeren, 1 år på overtid, og nå jobbes det iherdig med å få den nye politikken inni alle LOs ledd.

Nå skal vi gjennomføre de siste ukene av 2022 med stil, og så gleder vi oss til 2023, der det er plass til enda mer aktivitet. Vi håper vi når ut og er relevante for så mange som mulig, og at vi kan være til hjelp for de som skulle trenge vår assistanse.

Siri, Lisbeth, Joakim, Iselin og Kari på LOs regionkontor takker for godt samarbeid i 2022, og ser frem til 2023 med alt det gode det nye året kan by på.

God jul og godt nytt år.