Ny side

Coronavirus
Illustrasjonsfoto: Science Photo Library/NTB scanpix Coronavirus

LO Innlandet stenger kontorene

LO Innlandet stenger kontorene fysisk ned på Gjøvik og Hamar. Nedstengningen gjelder i første omgang fram til påske, og er vårt bidrag i dugnaden for å begrense utberedelse av Coronaviruset. Alle møter i LO Innlandet med fysisk oppmøte er avlyst, utsatt eller erstattet med møter på digitale plattformer.

Sist oppdatert:

I perioden med stengte kontorer, er vi tilgjengelige på mail og telefon. Våre ansatte skal i minst mulig grad delta i fysiske møter med andre, men har god anledning til å erstatte fysiske møter med digitale varianter. Ta kontakt dersom det er ønske om LO Innlandets deltakelse på slike treff.

Dersom du er usikker på hva som gjelder for deg som arbeidstaker i forbindelse med arbeidsplassens reduserte aktiviteter, er det en rekke kilder til oppdatert informasjon og artikler:

Det kommer oppdatert informasjon for LO- Favør- kunder hos Sparebank1. Ta kontakt med bankens rådgivere dersom du har spørsmål om økonomiske forhold i forbindelse med corona- stengte arbeidsplasser, forsikringer osv.

Ditt forbund vil ha informasjon om forhold som gjelder for arbeidsplasser som faller inn under deres organisasjonsområde, og kan være spesielt aktuell for deg og dine kollegaer.

Fra LOs side, er det viktig å minne på alle forsiktighetsregler som nå er innført fra norske helsemyndigheter. Alles bidrag er med på å beskytte sårbare grupper og kollegaer på jobben. Forsiktighet vil på sikt bidra til at viktige arbeidsplasser rammes i minst mulig grad. Ta vare på deg selv og andre.

Dersom du vil ha kontakt med oss i LO Innlandet, finner du vår kontaktinformasjon her: https://www.lo.no/hvem-vi-er/regioner/innlandet/ansatte/