webinar veileder og instruktør

Viser bilde av person foran dataskjerm
Vi inviterer til webinar

Webinar: Veiledning av lærlinger - studietilbud ved Fagskolen i Agder

Vi inviterer til et webinar for deg som er opptatt av fagopplæring. I denne timen skal vi rette søkelys på veiledning av lærlinger for veiledere, instruktører og faglige ledere med ansvar for opplæring i bedrift.

LO, KS og NHO ønsker sammen med Fagskolen i Agder å invitere våre medlemmer til Webinar: Veiledning av lærlinger - studietilbud ved Fagskolen i Agder.

Tid: Onsdag 20. mai klokken 14:00 – 15:00
Sted: Teams

I samarbeid med Fagskolen i Agder inviterer LO, KS og NHO til en digital time der du kan få vite mer om et nytt studietilbud på Fagskolen i Agder. Studiet omhandler veileders rolle og oppgaver, kunnskap om læreplanverk, hvordan det veiledes i praksis, og skal bidra til en reflektert holdning til egen veiledningspraksis. Du kan lese mer om Fagskolen i Agder og studieplan på ww.fagskoleniagder.no.

Målgruppen for webinaret er opplæringsansvarlige i lærebedrifter, tillitsvalgte, bransjer og opplæringskontorer.

Det koster ingenting å delta, men vi trenger en påmelding for å sende ut lenke til Teams-møte dagen i forveien.

Spørsmål? Ta kontakt med Anne Klepsland Simonsen i NHO, e-post: anne.klepsland.simonen@nho.no, telefon: 452 81 996.

eller May-Lene R.Noddeland i LO, e-post: may-lene.noddeland@lo.no eller telefon: 97157464

Påmeldingslenke: Klikk her
Merk at påmeldingslenken ikke fungerer i Internet Explorer. Vi anbefaler nettleser Chrome.