Webinar 28. april: Disse trendene vil prege arbeidsplassen og samfunnet

contrastwerkstatt/AdobeStock

Webinar 28. april: Disse trendene vil prege arbeidsplassen og samfunnet

Som en avslutning på læringsreisen inviterer vi til webinar med Atea kl. 09.00-09.45 onsdag 28. april. Webinaret spilles inn, og om du ikke har anledning til å delta, kan du se det i opptak etterpå. Her får du høre fra Peter Tryggestad og Steinar Holmedahl i Atea.

Kompetanse

Påmelding skjer her på myOnvent.

Peter Tryggestad

Peter Tryggestad er kommunikasjonsrådgiver i Atea, og jobber bredt innenfor kommunikasjonsfaget med vekt på digital kommunikasjon, presse, sosiale medier og samfunnsansvar. Peter har sin utdannelse innen språk, kommunikasjon og informatikk fra Universitetet i Oslo.

Steinar Holmedahl

Steinar Holmedahl sitter i ledergruppen som direktør for forretningsutvikling i teknologiselskapet Atea. Han har jobbet i Atea siden 2018, da selskapet han satt som partner i, Sherpa Consulting, ble en del av Atea. Steinar har jobbet med salg, ledelse og forretningsutvikling i data analytics-bransjen i store deler av sin yrkesaktive karriere. Han har sin utdannelse innen statsvitenskap fra Universitet i Oslo.

Ettersnakk i lunsjen

Samme dag kan du bli med på "Ettersnakk" i lunsjen. Fra kl. 11.00 til 11.45 inviteres du til en uformell diskusjon sammen med LO, DigitalNorway og de andre kursdeltakerne. Dette blir en åpen samtale om kursinnholdet, om hva du ønsker å lære mer om, og du får mulighet til å gi innspill til både format og kursinnhold.

Delta på Ettersnakk gjennom denne Zoom-linken. Vi deler linken under Ateas webinar, og sender ut ny e-post med link rett før vi starter.