Det grønne skiftet sentralt på LOs utdanningskonferanse

Mennesker som prater sammen
LO/Trond Isaksen

Det grønne skiftet sentralt på LOs utdanningskonferanse

Årets konferanse arrangeres litt tidligere i år, allerede 8.-9. september på Sørmarka.

Utdanningskonferanse

Konferansen går dypere i å belyse utdannings- og kompetansepolitikkens betydning for en grønn og bærekraftig utvikling.

Se hele programmet her

Til påmeldingsskjema for konferansen

Vi utfordrer både Kunnskapsdepartementet, Nærings- og fiskeridepartementet og Kommunal- og moderniseringsdepartementet på det grønne skiftet, og kompetanse i næringslivet og i regionene. Selvfølgelig har vi innslag og diskusjoner om både etter- og videreutdanning, yrkesfag, fagskoler og høyere utdanning!

Vi lover et faglig spennende og engasjerende program på Sørmarka for deg som er opptatt av utdannings- og kompetansepolitikk. Enten du er medlem eller tillitsvalgt i et LO-forbund eller jobber et annet sted, så er konferansen åpen for deg og samler interesserte fra mange ulike organisasjoner, bedrifter og virksomheter!

Moddi spiller for oss på LOs utdanningskonferanse 2022!

Moddi er kjent for sitt mangfoldige uttrykk og miljøengasjement. Så hvem bedre til å runde av første dag av konferansen som belyser utdannings- og kompetansepolitikkens betydning for en grønn og bærekraftig utvikling?    Foto: Jørgen Nordby.

Pris pr. deltaker: kr 3500,-. Prisen inkluderer transport til og fra Sørmarka fra LO, Youngstorget, overnatting og alle måltider inkludert festmiddag 8. september. Meld deg på nå så har du gjort det! (Du kan melde deg av uten kostnad før 24. august. Etter det er påmeldingen bindende).

Har du spørsmål om konferansen? Send en e-post til: Gro.Helene.Guldahl@lo.no