Meld deg på LOs utdanningskonferanse 2022!

Foto: Maskot/NTB

Meld deg på LOs utdanningskonferanse 2022!

Årets konferanse arrangeres litt tidligere i år, allerede 8.-9.september på Sørmarka.

Utdanningskonferanse

Konferansen går dypere i å belyse utdannings- og kompetansepolitikkens betydning for en grønn og bærekraftig utvikling. Vi utfordrer både Kunnskapsdepartementet, Nærings- og fiskeridepartementet og Kommunal- og moderniseringsdepartementet på det grønne skiftet, og kompetanse i næringslivet og i regionene. Selvfølgelig har vi innslag og diskusjoner om både etter- og videreutdanning, yrkesfag, fagskoler og høyere utdanning!

Vi lover et faglig spennende og engasjerende program på Sørmarka for deg som er opptatt av utdannings- og kompetansepolitikk. Enten du er medlem eller tillitsvalgt i et LO-forbund eller jobber et annet sted, så er konferansen åpen for deg og samler interesserte fra mange ulike organisasjoner, bedrifter og virksomheter!

Pris pr. deltaker: kr 3500,-. Prisen inkluderer transport til og fra Sørmarka fra LO, Youngstorget, overnatting og alle måltider inkludert festmiddag 8. september. Meld deg på nå så har du gjort det! (Du kan melde deg av uten kostnad før 24. august. Etter det er påmeldingen bindende).

· Se hele programmet her.

· Meld deg på her.

Har du spørsmål om konferansen? Send en e-post til: Gro.Helene.Guldahl@lo.no