Påmeldingen har åpnet

PC-skjerm i bakbrunn og en hånd som holder en smarttelefon i forgrunnen. Begge skjermer viser illustrasjon fra sosiale meder. Foto.
Adobe Stock/LO

Påmeldingen til LOs utdanningskonferanse har åpnet

Gå ikke glipp av årets digitale utdanningskonferanse 14. oktober fra kl. 13.00. Temaet på årets konferanse er kompetanse, ulikhet og grønt skifte. Hvilken sammenheng er det mellom områdene? Hvilke konsekvenser får økende ulikhet og klimaforstyrrelser for hva vi bør gjøre i utdannings- og kompetansepolitikken? Hva betyr dette for tillitsvalgtes arbeid på den enkelte arbeidsplass?  Og for oss som fagbevegelse? Hvordan kan politikkområdene spille på lag?

Utdanningskonferanse Sist oppdatert:

Påmelding til konferansen

Som medlem av et LO-forbund er det gratis for deg å delta. Registrer deg her.

LOs utdanningskonferanse foregår i år på den digitale plattformen Onvent.

Prisen for ikke-medlemmer er i år kun 490,-. Du registrerer deg her, og betaler i nettløsningen. Etter fullført registrering vil du motta en e-post med lenke til konferansen.

Programmet er spekket av spennende gjester og debattdeltakere, og sammen har vi tro på at vi vil skape en levende og interaktiv konferanse med godt innhold.

En interaktiv debatt

•    Du kan delta aktivt i konferansen med å stille spørsmål og kommentere debattene i nettprat.

•    Du kan besøke spennende utstillere.

•    Du kan mingle digitalt og bli kjent med andre som har samme interesser som deg.

•    Du kan delta i konferansen inntil 14 dager etter arrangementet hvis du ikke fikk med alle innslagene.

Mer informasjon om programmet for selve dagen finner du her.