Boliglånsrente

Bilde av et snødekket rødt hus.
Foto: Lars Forsstedt/scandinav/NTB scanpix Du skal ikke betale mer renter enn du må.

Penger å spare på boliglånsrenta? Vi har forhandlet for deg.

- Mange kvier seg kanskje for å forhandle med banken om boliglånsrenta. Derfor har vi forhandlet en egen avtale med SpareBank 1 Østlandet og SpareBank 1 SMN, som tilbyr svært gode renter over tid til medlemmer av LO-forbund, sier Terje Olsson i LO.

LOfavør

Boliglånet utgjør ofte en stor del av de månedlige utgiftene i en familie, og det kan lønne seg av og til å ta en ekstra titt på boliglånsrenta. Kanskje er det penger å spare?

-Du skal ikke betale mer renter enn du må. Men mange synes kanskje det er litt stressende og litt ubehagelig å skulle forhandle om boliglånsrenta, sier Terje Olsson.

- Da er fint å vite at LOfavør har forhandla for deg ­­– slik at du får en av Norges beste renter på førstehjemslån. Vi har inngått en egen avtale med SpareBank 1 Østlandet og SpareBank 1 SMN, som tilbyr sine beste renter over tid for LO-forbundenes  medlemmer, sier Terje Olsson. Øvrige SpareBank 1-banker tilbyr også sine beste priser på boliglån til medlemmer av LO-forbund.

Her kan du lese mer om den nye fordelen din.