Innmeldingsskjema

Plakat med ungdom

Bli med på Norges sterkeste lag!

Her kan du melde deg inn som studentmeldem i et LO-forbund.LO er Norges største organisasjon for arbeidstakere. Som studentmedlem i LO får du hele LOs tyngde bak deg, et godt nettverk og forsikringer du trenger både i studietiden og på jobb. På jobb får du støtte i forhandlinger og vanskelige saker, muligheten til å holde deg faglig oppdatert og et sosialt fellesskap.

Gjennom å være med i LO-studentene ved ditt studiested får du et faglig fellesskap med andre som studerer det samme som deg.

Sammen får hver av oss mer i lønn, bedre rettigheter på jobb og en tryggere og mer forutsigbar hverdag – også for studenter.

Fem gode grunner til å bli med i LO Studentene:

1. Faglig og sosialt fellesskap. LO har medlemmer innen alle yrkesgrupper og studieretninger. Som medlem i LO-studentene ved ditt studiested får du et faglig og sosialt fellesskap i studietiden – og på jobb.
  2. Stipender og studiestøtte. I et arbeidsliv som endres raskt med ny teknologi er det lurt å lære hele livet. Som medlem i et LO-forbund etter studiene kan du få stipender og studiestøtte for å være med i den faglige utviklingen i arbeidsmarkedet.
  3. Støtte på arbeidsplassen. Du kan få hjelp til å forhandle lønn eller støtte hvis du opplever en vanskelig sak der du jobber, enten i studietiden eller når du er ferdigutdannet.
  4. En tryggere jobbframtid. LO er alltid på lag med deg som ansatt, og tar kampen for et trygt og rettferdig arbeidsliv.
  5. Blant Norges beste medlemsfordeler:
  • Gratis innboforsikring – 0 kroner i egenandel!
  • Studentbank med en av landets laveste rente for deg som kjøper bolig første gang, bedre BSU, lån for å dekke depositum og mye mer!
  • Studentrabatt på hotell: kr. 699,- for to pers/natt.
  • Rabatt på leiebil.
  • Reise- og ulykkesforsikring for 79,-/mnd.

Innmeldingsskjema

Samtykketekst