Still dine spørsmål til LO-advokatene

Torsdag og fredag tar LO-advokatene e imot spørsmål fra deg som er spesielt opptatt av forholdene for selvstendige for frilansere.

Still dine spørsmål til LO-advokatene

Selvstendig eller frilanser? LO-advokatene svarer på spørsmål om hvilke rettigheter du har i denne vanskelige tiden torsdag og fredag denne uken fra klokken 09-12:00.

LO Selvstendig

LO-advokatene har besvart mange spørsmål fra LO-medlemmer og andre om hvilke rettigheter man har i denne vanskelige tiden.  Mange av dem er fra frilansere og selvstendig næringsdrivende.

Torsdag og fredag tar de imot spørsmål fra deg som er spesielt opptatt av forholdene for selvstendige for frilansere.

LO-advokatene, landets desidert største arbeidsrettsmiljø med ca 50 ansatte. Bli med i gruppen og få aktuelle nyheter og blogg-innlegg direkte i FB-feeden. Send også invitasjon til FB venner, ansatte og tillitsvalgte i LO !

LO-advokatene på Facebook

LO-advokatenes Facebook-gruppe har hele tiden oppdatert informasjon om  aktuelle rettslige spørsmål  ifb med Corona viruset, som permittering, trygd- og arbeidsrett, personvern mv. For å avlaste forbundene er det nå i en viss utstrekning også åpnet for at medlemmene kan stille spørsmål som LO-advokatene vil besvare - så langt de har kapasitet. Bli med i LO-advokatenes FB-gruppe.