Utstillingsåpning «På jobb 22. juli» og «Ytringsrommet 2026»
Utstillingsåpning «På jobb 22. juli» og «Ytringsrommet 2026»
Fotoutstillingen “På jobb 22.juli” tar oss tilbake til 22 juli 2011 gjennom historiene til mennesker som var på jobb og på ulike måter ble berørt av terrorangrepet.
Vi inviterer til utstillingsåpning ute på Youngstorget og håper du vil dele denne viktige markeringen med oss.
Etter åpningen samles vi på LOs besøkssenter Folkets Hjørne, til en samtale med overlevende etter angrepet.