Kunstig Intelligens (KI) til folket.

Arrangementet er nå fulltegnet. Velkommen til en hyggelig, humoristisk og lærerik kveld med underholdning og informasjon om Kunstig Intelligens (KI).

LOs student- og ungdomskonferanse

Har du lyst til å bli kjent med mange likesinnede unge LO-medlemmer fra ulike forbund og bransjer, vil du bli inspirert til å drive ungdomsarbeid eller har du rett og slett bare lyst til å være med på en gøyal og spennende konferanse?

LOfavør Temakveld Ålesund

Tenker du deg om før du trykker på en lenke eller skanner en QR-kode? Har du mottatt en SMS eller e-post og lurt på om dette kan være ekte? Svindel er blitt et samfunnsproblem og vi blir alle forsøkt svindlet jevnlig.

LOfavør Temakveld Molde

Tukthuslovene, og trusselen mot rettsstaten

Seminaret følger opp prosjektet som professor dr. juris Hans Petter Graver har ledet over flere år – Judges under Stress – hvordan opptrer domstolene når rettstaten blir satt under press, og hvilken lærdom kan vi hente fra disse erfaringene ?

LOfavør Temakveld Kristiansund

Kompetansebehovet i en urolig verden

Kompetanseforum Østfold inviterer til samling 25. april! Hva tenker Forsvaret om kompetanse og arbeidskraftsbehovet nasjonalt og regionalt fremover? Hvordan samarbeider Høgskolen i Østfold med Kongsberggruppen i dag og hvordan ser de for seg videre samarbeid?

LOfavørkus

LOs regionkontor Oslo og Akerhus i samarbeid med SpareBank 1 Østlandet har gleden av å invitere tillitsvalgte til gratiskurs i våre bank og forsikringsavtaler!

Frokostmøte

Vi markerer verdensdagen for sikkerhet og helse på jobb og inviterer alle LO medlemmer til frokostmøte på Folkets Hus i Molde.

1. mai 2024

Det nærmer seg arbeiderbevegelsens store kampdag! 1. mai 2024 er det LO-leder Peggy Hessen Følsvik som er hovedtaler på Youngstorget i Oslo.

1.mai i Møre og Romsdal

Det avholdes 1.mai arrangement i fylket. Denne siden oppdateres fortløpende når vi får informasjon om arrangement fra lokalorganisasjonene.

1. mai på Youngstorget

1. mai-arrangementet på Youngstorget starter klokka 11:45 med korpsmusikk ved Oslo Janitsjar. Toget begynner å gå fra Youngstorget 12.50.

Veien til et trygt arbeidsliv

Vi vet at trakassering og seksuell trakassering kan forekomme overalt i arbeidslivet og der folk omgås. Hvor går grensen din og hva sier loven?

Forsvars- og beredskapskonferansen i Østfold

Vi ønsker å invitere til Forsvars- og Beredskapskonferansen som finner sted den 28. mai på Smart Innovation Arena i Halden. Hensikten med dette arrangementet er å samle regionens tillitsvalgte, ledere og relevante nøkkelpersoner for å sette fokus på utfordringene knyttet til vår felles sikkerhet og beredskap.

Forsvars- og beredskapskonferansen