Landsorganisasjonen i Norge

H.K.H. Kronprins Haakon besøker LO og TINE

Landsorganisasjonen i Norge får besøk av H.K.H. Kronprins Haakon. Besøket vil handle om situasjonen og utfordringene i det norske arbeidslivet, og hvordan det norske partssamarbeidet håndterer disse problemstillingene.

Invitasjon til presse:

Besøket finner sted i LOs lokaler i Folkets Hus, Torggata 12, torsdag 16. februar klokken 10.00-12.00, og med påfølgende bedriftsbesøk hos TINE Meierier på Kalbakken fra klokken 12.30 til 14.00.

Pressen inviteres til å delta på besøket hos LO og TINE. Det vil være anledning til foto ved ankomst, og under samtale med ansatte hos LO. Pressen er også invitert til første del av LOs orientering til Kronprinsen i Folkets Hus.

Det vil bli gitt kommentarer til pressen i resepsjonen etter besøket på Folkets Hus.

Hos TINE på Kalbakken vil det være anledning for pressen til å delta på første del av orienteringen fra TINE og fagforening, samt under møte med ansatte på lager og produksjonslokaler.

Det settes opp en minibuss for pressen fra Youngstorget til TINE Meierier klokken 12.00, med retur klokken 14.00. Pressen får tildelt et eget rom på Folkets Hus der det blir servert lunsj mens H.K.H. Kronprins Haakon er i møte med LO. Pressen får også tildelt et rom med forfriskninger under besøket på TINE.

Påmelding for akkreditering senest onsdag 15. februar: hanne.thun@lo.no

Pressekontakt LO: Bjørn Erik Dahl, 971 96754, bjorn.erik.dahl@lo.no
Pressekontakt H.K.H. Kronprins Haakon: Christian Laagard, 974 74755, Christian.Lagaard@slottet.no

Flere aktuelle saker