Landsorganisasjonen i Norge

Foto: Trond Isaksen

Trygghet i privatlivet - forsikringer og fordeler

Det er mange fordeler å være medlem i et LO-forbund. På samme måte som LO beskytter deg på arbeidsplassen, er LOfavør-konseptet utarbeidet for å beskytte også i privatlivet.

Publisert 23.04.14, endret26.04.14

I dag kan forbundene tilby gode produkter med gjennomtenkt dekning som gir et helhetlig medlemskap.

LOFAVØRS HJEMMESIDE - sjekk dine medlemsfordeler

LOfavør er LOs fordelsprogram - en fellesbetegnelse på en rekke ekstra fordeler du har gjennom å være organisert i et forbund i LO. Flere av fordelene får du automatisk når du melder deg inn i et forbund. Andre fordeler ligger klar til og brukes hvis du ønsker.

Som medlem får du fordeler innen bank, forsikring, juridisk bistand, energi, bredbånd, digital bankboks, samt ferie og opplevelser. I tillegg til den kollektive innboforsikringen (Kollektiv Hjem) er det blant annet forhandlet fram skadeforsikringer med bedre dekning og personforsikringer med gode fordeler.

LOfavør eies fullt og helt av LO og forbundene. For å videreutvikle og utvikle nye produkter lytter vi til medlemmene, leverandørene og eksperter på forbrukerspørsmål. Vi fokuserer ikke på å bli billigst, men best på kvalitet.

Flere aktuelle saker

Se alle artikler