Landsorganisasjonen i Norge

Foto: Trond Isaksen

Trygghet i privatlivet - forsikringer og fordeler

LO og forbundet ditt jobber for at du skal være trygg ikke bare i arbeidslivet, men også i fritiden. Derfor har du som medlem, tilgang til gode fordeler gjennom LOfavør.

Publisert 23.04.14, endret26.04.14

LOFAVØRS HJEMMESIDE - sjekk dine medlemsfordeler

Som forbruker er det mange viktige valg du må gjøre, og situasjoner hvor det er spesielt viktig å velge riktig. Siden vi er mange, har vi kraft til å forhandle gode priser og vilkår fra de beste leverandørene. Vi stiller også krav om at våre leverandører respekterer etiske retningslinjer og miljø. Du slipper å bruke tid på vanskelige leverandørsammenligninger fordi vi allerede har gjort jobben for deg. Du kan være trygg på at du velger en god løsning, at du ikke betaler for mye og at det er en seriøs leverandør som står bak.

LOfavør eies fullt og helt av LO og forbundene. For å videreutvikle og utvikle nye produkter lytter vi til medlemmene, leverandørene og eksperter på forbrukerspørsmål. Vi fokuserer ikke nødvendigvis på å bli billigst, men best på kvalitet over tid.

Mer informasjon om LOfavør får du ved å ringe Medlemstelefonen på 815 32 600 eller besøke lofavor.no. Nå finner du også medlemskortet og fordelene dine i vår LOfavør-app, så har du medlemskortet og fordelene med deg til enhver tid

Flere aktuelle saker

Se alle artikler