Landsorganisasjonen i Norge

Medlemsfordeler

Enda bedre innboforsikring

- Som LO-organisert har du allerede Norges beste innboforsikring som en del av medlemskapet ditt. Nå er den gjort enda bedre, sier Terje Olsson, LO-sekretær og øverste leder av LOfavør programmet.

Publisert 31.08.16, endret01.09.16 Av: LO - Informasjons- og rådgivningsavdelingen

Den største forbedringen i vilkårene for Innboforsikringen Kollektiv hjemforsikring er at verdien på tingene dine ikke lenger nedskrives hvis du får en totalskade. Det betyr at du får erstatning til å kjøpe alt nytt hvis hjemmet ditt blir totalskadd. Forsikringen dekker alt du har i hjemmet ditt, har lav egenandel ved skade og dekker typiske uhell.

- Dette er en fantastisk forbedring av en allerede førsteklasses innboforsikring. Det er gledelig å kunne tilby alle LO-organiserte denne type unike medlemsfordeler, sier Olsson

Innboforsikringen Kollektiv hjemforsikring er LO-forbundenes egen forsikring. Den har en lang historie som strekker seg tilbake til 60-tallet. I 1967 bestemte forbundene seg for å tilby medlemmene sine en innboforsikring slik at medlemmene kunne sikre verdiene sine i hjemmet, og slik ble innboforsikringen Kollektiv hjem til.

Les mer om Innboforsikringen Kollektiv hjemforsikring

Visste du dette om innboforsikringen din?

Flere aktuelle saker

Se alle artikler